Εντολές στους εφοριακούς να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις των φορολογουμένων
Εντολές στους εφοριακούς υπαλλήλους να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις και απόρροιες των φορολογουμένων έχει δώσει το υπουργείο Οικονομικών.
Μετά από καταγγελίες πολιτών που διαμαρτύρονταν στην ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών για το γεγονός ότι οι εφοριακοί υπάλληλοι και ειδικά οι απασχολούμενοι στα τμήματα μητρώου, εισοδήματος και δικαστικού δεκάδων εφοριών δεν απαντούν στις τηλεφωνικές τους κλήσεις για επίλυση απορροιών ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων κ. Χ. Θεοχάρης έδωσε εντολές στο Διευθυντή της Φορολογίας Εισοδήματος για την επίλυση του θέματος.
Ήδη έχουν δοθεί εντολές και έχουν απευθυνθεί συστάσεις στους προϊσταμένους των Εφοριών για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Αντιθέτως υποδειγματικά φαίνεται πως λειτουργεί η υπηρεσία εξυπηρέτησης συναλλασσομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων. Σημειώνεται πως από τις 15 Ιουλίου 2013 λειτουργεί ο ενιαίος κεντρικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 15515 για την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών. Η υπηρεσία που λειτουργεί εντός του ΚΕΠΥΟ δέχεται εκατοντάδες τηλεφωνήματα καθημερινά και εξυπηρετείται από 3 βάρδιες.
Πηγή: www.in.gr
01/08/2013
Μετά από καταγγελίες πολιτών που διαμαρτύρονταν στην ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών για το γεγονός ότι οι εφοριακοί υπάλληλοι και ειδικά οι απασχολούμενοι στα τμήματα μητρώου, εισοδήματος και δικαστικού δεκάδων εφοριών δεν απαντούν στις τηλεφωνικές τους κλήσεις για επίλυση απορροιών ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων κ. Χ. Θεοχάρης έδωσε εντολές στο Διευθυντή της Φορολογίας Εισοδήματος για την επίλυση του θέματος.
Ήδη έχουν δοθεί εντολές και έχουν απευθυνθεί συστάσεις στους προϊσταμένους των Εφοριών για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Αντιθέτως υποδειγματικά φαίνεται πως λειτουργεί η υπηρεσία εξυπηρέτησης συναλλασσομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων. Σημειώνεται πως από τις 15 Ιουλίου 2013 λειτουργεί ο ενιαίος κεντρικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 15515 για την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών. Η υπηρεσία που λειτουργεί εντός του ΚΕΠΥΟ δέχεται εκατοντάδες τηλεφωνήματα καθημερινά και εξυπηρετείται από 3 βάρδιες.
Πηγή: www.in.gr
01/08/2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου