Άνοιξε εχθές το Taxis για τα τέλη
κυκλοφορίας 2014, όχι όμως για
φόρο πολυτελείας
Από εχθές Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013
μπορούν οι κάτοχοι αυτοκινήτων να
εκτυπώνουν από την ιστοσελίδα της Γενικής
Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων
(ΓΓΠΣ), τα ειδοποιητήρια για τα τέλη
κυκλοφορίας οχημάτων και μοτοσυκλετών
για το 2014, προκειμένου να τα εξοφλήσουν
στις τράπεζες ή στα ΕΛΤΑ, καθώς "άνοιξε" η
σχετική εφαρμογή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου