Μέσα στο Δεκέμβριο
οι κατασχέσεις μισθών
και συντάξεων για
όσους χρωστούν
στο δημόσιο
Με το νέο σύστημα, οι κατασχέσεις θα
γίνονται για χρέη από 300 ευρώ και άνω,
αλλά χωρίς να θίγεται το ακατάσχετο των
1.000 ευρώ για μισθούς και συντάξεις
Από το Δεκέμβριο το υπουργείο Οικονομικών με μια απλή
ηλεκτρονική εντολή προς τις τράπεζες μέσω της Γραμματείας
Πληροφορικών Συστημάτων θα μπορεί να προβεί σε
κατασχέσεις μισθών και συντάξεων.
Η σχετική υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την “Ημερησία”
παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών το ηλεκτρονικό
κατασχετήριο θα ενεργοποιηθεί από το Δεκέμβριο.
Με το νέο σύστημα μια κατάσχεση που διαρκεί ως και τρεις μήνες,
δίνοντας τη δυνατότητα στον πολίτη να ... λάβει τα μέτρα του,
θα διαρκεί πολύ λιγότερο. Οι διαδικασίες θα γίνουν...
συνοπτικές και δεν θα ξεπερνούν τις δέκα ημέρες.
Με το νέο σύστημα, οι κατασχέσεις θα γίνονται για χρέη
από 300 ευρώ και άνω, αλλά χωρίς να θίγεται το ακατάσχετο
των 1.000 ευρώ για μισθούς και συντάξεις.
Η εφορία θα έχει πρόσβαση στο μητρώο όλων των
καταθετών και θα πληροφορείται άμεσα τα τραπεζικά
υπόλοιπα που διαθέτει ο οφειλέτης του δημοσίου. Θα
εκδίδει στη συνέχεια το κατασχετήριο σε ηλεκτρονική
μορφή ενώ οι τράπεζες θα δεσμεύουν στη συνέχεια το
τραπεζικό υπόλοιπο του λογαριασμού και θα τα
αποδίδουν στον λογαριασμό του δημοσίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου